Většina z nás prodává nemovitost z důvodu vydělání peněz. Chceme z toho v jednoduchosti získat nejvíce, co jen jde. Inu dobrá, ale jak na to?

Existuje více postupů, kterými se lidé ubírají. Ovšem většina z nich není zcela vhodná a málokdy se vyplatí.

  1. Dáme vyšší cenu, však on se někdo ozve!
  2. Uděláme aukci! Říkali to v televizi, to je přece super!
  3. Dám to na bazar bez fotek a uvidíme, co se stane.

Slyšeli jste už někdy něco takového, nebo jste si to dokonce sami řekli? Já už to slyšel nespočetněkrát. Ve většině případech to ale nebyl dobrý nápad.

 

Dobrá, teď už víme, jak to nedělat, ale pojďme tedy si říct, jak ano.

Každá nemovitost je jedinečná a zaslouží si individuální přístup. Zde s Vámi sdílím mnou navrhovaný postup pro získání maxima z prodeje Vaší nemovitosti.

 

  1. Nastavení prodejní strategie

Určit si, co vše jsem schopen pro prodej nemovitosti udělat a na co bude kladen důraz. Zda si zvolíme dodavatele, nebo si budeme vše dělat sami a další spousta důležitých bodů.

  1. Rozumná prodejní cena

Na základě jasných dat a cen prodaných nemovitostí – ve veřejné inzerci jsou nemovitosti o několik procent dražší, než se reálně prodají.

  1. Příprava nemovitosti

Do přípravy nemovitostí spadá hned několik kategorií – homestaging, fotostaging, úklid, výměna světel, výmalba, apod.

  1. Kvalitní prezentace

Videoprohlídka, záběry z dronu, virtuální 3D prohlídka, kvalitní profesionální fotografie, nebo například půdorys.

  1. Informace

Je důležité se rozhodnout, co lidi zajímá a jaké informace půjdou do veřejného inzerátu na internet a jaké informace lidem sdělíme až na prohlídce.

  1. Nastavení marketingové kampaně + inzerce

Musíme si předem vybrat, na kterých portálech chceme náš obsah sdílet. Kde to bude mít největší dopad na lidi, rozhodnout se, kolik peněz jsme ochotni do toho dát, jak často topovat na inzertních portálech atd.

Za mě jsou to například Facebook, Youtube, Instagram, Google, Sreality, Reality iDNES, apod.

  1. Spuštění celého procesu inzerování.
  2. Příprava na prohlídky

V první řadě je velice důležitý úklid. Před tím, než pozveme zájemce dovnitř, musí být řádně vyvětráno a je vhodné dát i nějakou vůni do zásuvky. Také je potřeba si dopředu rozmyslet pár věcí – jaká barva světla má svítit, hudba – ano/ne, má tam být občerstvení, mám zájemce řadit ihned za sebou, aby se potkávali a tvořilo to dojem velkého zájmu? To už je na každém z Vás.

  1. Příprava smluvní dokumentace od advokáta, který se specializuje na realitní právo + konzultace s finančním poradcem. Abychom zjistili, zda náš zájemce vůbec dosáhne na financování.
  2. Podpisy + předávání nemovitosti + přepisy energií

V krátkosti jsem Vám vypsal 10 bodů, které ač se nezdají, tak jsou velmi důležité pro vyvolání emocí u následných kupujících.

Vyvolání emocí poté rozhoduje o tom, kolik daný kupující bude ochoten za naši nemovitost utratit finančních prostředků.

Většina lidí totiž nemovitost nakupuje na základě emočních poznatků, až poté rozhodují ty faktické. Některé věci stojí dost peněz, některé jen pár korun, ale když se dá vše dohromady a utvoří se z toho promyšlený prodej od A do Z, tak věřte, že se Vám to vyplatí! Přece jen jde o velké peníze, tak to nepodceňte!

Pokud Váš prodej se mnou budete chtít konzultovat, neváhejte mi napsat či zavolat.

Mějte se krásně.

 

Pokud Vás zajímají i další články na téma realitního trhu, tak cesta tudy.

NEZÁVAZNÁ KONZULTACE ZDARMA

ZAVOLEJTE MI A DOMLUVME SI PODMÍNKY SPOLUPRÁCE

Prodáváte nemovitost?

Díky perfektní prezentaci a promyšlenému marketingu pro Vás získám z prodeje maximum a vše budete mít bez starostí.

 

Zavolejte mi a vše probereme osobně.  

Mějte krásný den.

Petr Tichý | 773 461 686 | petr.tichy@hmct.cz