Dát cenu nižší, či vyšší? To je oč tu běží!

Ani jedna varianta totiž není ta správná.

Ač se to nezdá, tak nastavení správné ceny při prodeji nemovitosti je jeden ze tří nejdůležitějších bodů před uvedením prodejní nabídky na internet.

Někteří lidé jsou s touto záležitostí velmi rychle hotoví. Většinou se dělí na dva typy – jedni dají cenu zbytečně nízkou, protože na prodej spěchají. Pak je tu více těch, kteří chtějí získat maximum a na prodej nespěchají – podívají se na pár inzerátů a stanoví cenu přehnaně vysokou. Však přece zlevnit mohou vždycky.

 

Co se v jednotlivých případech stane?

NÍZKÁ CENA – Velmi rychlý prodej, ovšem je to na úkor toho, že proděláte velkou sumu peněz – což nikdo nechce.

VYSOKÁ CENA – Po zveřejnění inzerát uvidí velké množství zájemců, ale nikdo se neozve. Poté se začne zlevňovat, ovšem to už bude zajímavým nástrojem pro kupující k tomu, aby prodávající ještě více stáhly na ceně, neboť se to jeví, že je tam nějaký problém.

Proč se to neprodalo? („Moc drahé?“, „Je tam nějaká vada?“, „Nikdo to nechce?“, apod.). Už nikdy se nedostanete na to kýžené maximum, které jste původně tak moc chtěli.

Jaké je tedy ideální řešení?

Nechte si vypočítat cenu Vaší nemovitosti někým, kdo je v této oblasti zkušenější a poradí Vám, jak postupovat, abyste dosáhli vysněného výsledku z prodeje nemovitosti. Rád Vám s nastavením prodejní ceny pomohu zde.

Jo! A abych nezapomněl – prezentace, homestaging/fotostaging, rozsah marketingu, inzertní portály či pravidelnost topování a další… toto jsou náležitosti, které velkou vahou rozhodují o ceně, za kterou se nemovitost reálně prodá. O tom si již můžete přečíst v dalším článku.

S úctou, Váš Petr

Společně budujeme Vaše sny.

Jste připraveni přečíst si další článek?

Ano, jdu na to.